Świadczenia usług cateringu dietetycznego „Na Świeżo”
§1. WSTĘP
Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług cateringu dietetycznego „Na Świeżo” przez Katarzynę Milczarkiewicz prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą K&P KATARZYNA MILCZARKIEWICZ, ul. Bohaterów Ossowa 8B, 05-230 Kobyłka, NIP 5212801109, REGON 015668025 (dalej jako „K&P”), w tym zasady zawierania umów (zamówień), realizacji świadczenia (zamówienia), warunki dostawy, zasady zamiany i anulowania zamówień oraz inne kwestie dotyczące cateringu.
§2. DEFINICJE
Dzień Roboczy |
Jest to dzień od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo |
Formularz Zamówienia |
Formularz, który wymaga wypełnienia przez Klienta w celu złożenia Zamówienia w sposób określony w pkt. 4.1., a który jest dostępny pod następującym adresem: https://postleczniczy.pl/zamow |
K&P |
Działalność gospodarcza prowadzona przez Katarzynę Milczarkiewicz pod firmą K&P KATARZYNA MILCZARKIEWICZ, ul. Bohaterów Ossowa 8B, 05-230 Kobyłka, NIP 5212801109, REGON 015668025, świadcząca usługi cateringu dietetycznego o nazwie Na Świeżo. |
Klient |
Osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, posiadająca zdolność prawną do zawarcia umowy z K&P i korzystania z jej usług w zakresie cateringu dietetycznego Na Świeżo. |
RODO | Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. |
Potwierdzenie |
E-mail wysyłany przez K&P na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, stanowiący potwierdzenie złożonego elektronicznie, drogą e-mailową lub telefoniczną Zamówienia. |
Regulamin |
Oznacza niniejszy Regulamin świadczenia usług cateringu dietetycznego „Na Świeżo”. |
Umowa |
Ma znaczenie nadane w pkt. 3.3. |
Warszawa i okolice | Oznacza m. st. Warszawę wraz z przyległymi do niej miejscowościami. Szczegółowy zakres geograficzny tego terminu został określony na stronie www pod adresem: https://postleczniczy.pl |
Zamówienie |
Dostawa posiłków cateringu dietetycznego Na Świeżo w ramach jednej z wybranych diet, obejmująca 5-cio posiłkowy zestaw, na który składa się: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja. |
§3. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. K&P zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie oraz w Formularzu Zamówienia.
2. Klient zobowiązuje się do korzystania z usług K&P zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem.
3. Niniejszy Regulamin wraz z Formularzem Zamówienia i Potwierdzeniem Zamówienia stanowi umowę zawieraną pomiędzy K&P a Klientem („Umowa”). Jako wzorzec umowy w postaci elektronicznej wiąże Klientów zgodnie z art. 384 § 2 i 4 Kodeksu cywilnego.
4. Adres e-mail, na który należy kierować wszelką korespondencję dotyczącą Zamówień jest następujący: biuro@przelomwodzywianiu.pl lub catering@naswiezo.pl.
§4. ZŁOŻENIE I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Złożenie Zamówienia odbywa się telefonicznie w Dni Robocze (1) on-line całodobowo poprzez Formularz Zamówienia, (2) drogą telefoniczną pod numerem telefonu +48 664 119 927, lub (3) drogą mailową na adres biuro@przelomwodzywianiu.pl lub catering@naswiezo.pl na 3 Dni Robocze przed faktycznym rozpoczęciem realizacji Zamówienia.
2. Biuro K&P pracuje w godzinach od 9 do 17 w Dni Robocze od poniedziałku do piątku. Wszelka korespondencja/zgłoszenia otrzymane przez K&P po godzinach roboczych będą rozpatrywane w następnym Dniu Roboczym.
3. Zamówienia może dokonać wyłącznie osoba pełnoletnia.
4. Warunki każdego Zamówienia dokonanego przez Klienta są potwierdzane oświadczeniem (tj. Potwierdzeniem Zamówienia) przesłanym drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Klienta i z tą chwilą (wysłania e-mail) dochodzi do zawarcia Umowy.
5. W ciągu 24 godzin od zawarcia Umowy Klient ma prawo zgłosić zastrzeżenia co do treści zawartych w Potwierdzeniu Zamówienia. Po tym terminie domniemywa się, że treść Zamówienia wynikająca z Potwierdzenia Zamówienia jest zgodna z wolą Klienta, zaś Klient nie ma prawa do reklamacji związanych z treścią Zamówienia.
6. Zamawiający jest zobowiązany podać wszystkie niezbędne dane czyli imię i nazwisko, nr telefonu, adres email, adres dostawy, oraz informację o miejscu dostawy cateringu (tj. pozostawienia torby z posiłkami przez kuriera K&P), które są niezbędne do złożenia i realizacji Zamówienia – tj. wykonania Umowy.
§5. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Płatność za Zamówienie musi zostać uiszczona najpóźniej na 2 Dni Robocze przed planowanym terminem pierwszej dostawy. Jeżeli płatność za dietę nie zostanie uregulowana w terminie, zamówiona usługa zostanie anulowana.
2. Opłatę za Zamówienie należy uiścić poprzez serwis Przelewy24.
3. Dokonanie płatności poprzez serwis Przelewy24 jest ostatecznym potwierdzeniem i przyjęciem wszystkich warunków Zamówienia, w tym stanowi potwierdzenie akceptacji Regulaminu.
4. W szczególnych przypadkach, płatność może odbyć się gotówkowo, w pierwszym dniu dostawy u kierowcy, pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia z Biurem Obsługi Klienta.
5. Złożenie i opłacenie Zamówienia stanowi jednoznacznie akceptację wszystkich zapisów dotyczącego tego Zamówienia oraz oświadczenie o przyjęciu do wiadomości wszystkich przeciwskazań do postu leczniczego wylistowanych na stronach internetowej K&P: http://postleczniczy.pl/przeciwwskazania lub https://www.przelomwodzywianiu.pl/rodzaje-diet/post-leczniczy-wg-dr-dabrowskiej
6. Do czasu spożycia posiłki powinny być przechowywane przez Klienta w temperaturze 2-8 stopni Celsjusza. W przypadku nieodpowiedniego przechowywania posiłków przez Klienta, K&P nie ponosi odpowiedzialności za ich późniejszą zdatność do spożycia.
7. K&P zastrzega prawo odmowy realizacji Zamówienia w przypadku:
8. K&P zastrzega sobie prawo anulowania Zamówienia w przypadku braku płatności w ciągu 24 godzin od złożenia Zamówienia.
§6. WARUNKI DOSTAWY
1. Dostawa cateringu Na Świeżo realizowana jest codziennie na adres podany przez Klienta w Zamówieniu w dwóch turach do wyboru: wieczornej - w godz. 20:00-23:00 lub standardowej - w godz. 2:00-8:00.
2. K&P nie ponosi odpowiedzialności za brak odbioru diety pod wskazanym przez Klienta w Zamówieniu adresem.
3. Dostawa odbywa się na koszt i ryzyko K&P za wyjątkiem sytuacji, w których dostawa nie będzie możliwa z winy Klienta, a nie zostanie to zgłoszone K&P co najmniej cały jeden dzień roboczy przed faktyczną datą realizacji Zamówienia. W takich wypadkach Klient nie jest uprawniony do domagania się zwrotu należności za Zamówienie w części przypadającej na dany dzień.
4. Szczegóły dotyczące kosztów dostawy poza obszarem Warszawy zostały określone na stronie internetowej K&P: https://postleczniczy.pl/obszar-dostawy.
5. W przypadku wystąpienia czynników niezależnych i nie wynikających z winy K&P (siła wyższa, warunki atmosferyczne, działania służb państwowych, itp.), powodujących utrudnienie lub uniemożliwiających dostawę, K&P nie ponosi odpowiedzialności za dostarczenie Zamówienia, a Klientowi nie przysługuje możliwość reklamacji, rekompensaty ani odszkodowania.
§7. ZMIANA I ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
1. Wszelkie zmiany dotyczące Zamówienia należy zgłosić e-mailowo bądź telefonicznie, na co najmniej dwa Dni Robocze przed planowaną faktyczną realizacją Zamówienia.
2. W przypadku planowanej zmiany adresu dostawy, należy zgłosić e-mailowo bądź telefonicznie, na co najmniej cały jeden Dzień Roboczy przed faktyczną datą realizacji Zamówienia.
3. K&P dopuszcza możliwość dokonywania zmian Zamówienia (w wybranym wariancie cateringu), jednakże bezwzględnym warunkiem zmiany jest wcześniejsze ustalenie wszystkich jej warunków z co najmniej 48-godzinnym wyprzedzeniem. Zmiany mogą dotyczyć jedynie diet oferowanych przez K&P.
4. Po zrealizowaniu pierwszej dostawy nie ma możliwości anulowania złożonego i opłaconego Zamówienia.
5. Dopuszcza się przepisanie diety na inną wskazaną osobę. W takim wypadku domniemywa się, że wraz z rozpoczęciem dostawy do osoby wskazanej przez Klienta, następuje akceptacja przez nią Regulaminu i warunków dostawy Zamówienia. Zmianę taką należy zgłosić z wyprzedzeniem, w terminie o którym mowa w pkt. 7.1.
6. Istnieje możliwość zawieszenia dostaw na czas z góry określony.
7. Informacje o zawieszeniu należy składać e-mailowo lub telefonicznie z wyprzedzeniem, w terminie o którym mowa w pkt. 7.1.
8. Dokonanie wszelkich zamian w Zamówieniu opisanych w niniejszym pkt. 7 z naruszeniem określonych terminów, może się wiązać z obciążeniem Klienta wynikającymi stąd kosztami oraz opóźnieniem dostawy, za co K&P nie ponosi odpowiedzialności.
9. W przypadku woli kontynuacji dostaw diety, należy skontaktować się drogą telefoniczną pod numerem telefonu +48 664 119 927, lub drogą mailową na adres biuro@przelomwodzywianiu.pl lub catering@naswiezo.pl na co najmniej 2 Dni Robocze przed wyznaczoną datą zakończenia Zamówienia w celu jego wznowienia lub sformułowania na nowo.
§8. POLITYKA PRYWATNOŚCI I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych K&P (dalej jako „Administrator”).
2. Cel oraz podstawy przetwarzania danych osobowych:
3. Przekazywanie lub udostępnianie informacji:
4. Prawo do złożenia skargi:
5. Prawo do sprostowania danych osobowych, uzyskania kopii danych, przeniesienia danych i ograniczenia przetwarzania oraz sprzeciwu:
6. Obowiązek, a dobrowolność podania danych osobowych:
7. Tam, gdzie dane pozyskiwane są na podstawie zgody, brak ich podania nie będzie miał wpływu na dalszą realizację Umowy.
§9. WYŁĄCZENIE PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Z uwagi na specyfikę usług świadczonych przez K&P (tj. realizacja usług gastronomicznych, mających ze swej natury krótki termin do spożycia), na podstawie art. 38 pkt. 4 oraz pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, wyłącza się względem Klienta będącego konsumentem prawo do odstąpienia od Umowy, o którym mowa w art. 27 wymienionej ustawy.
2. Dopuszczalny zakres zmiany treści/cesji łączącej K&P oraz Klienta Umowy/Zamówienia został uregulowany w pkt. 7 Regulaminu.
§10. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
1. Reklamacje związane z realizacją Zamówienia należy składać w terminie 24 godzin od wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie reklamacji, na adres e-mailowy wskazany w pkt. 3.4.
2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać oznaczenie Klienta (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres poczty elektronicznej), przedmiot reklamacji, ewentualną dokumentację fotograficzną, oraz wskazanie okresu czasu, którego dotyczy reklamacja i zwięzły opis okoliczności uzasadniających złożenie reklamacji.
3. W przypadku reklamacji dotyczących niezrealizowanej lub nieprawidłowo zrealizowanej dostawy reklamację należy złożyć do godz. 12.00 w dniu, w którym dostawa miała zostać zrealizowana.
4. Reklamacje rozpatrywane są przez K&P w terminie 10 Dni Roboczych, za wyjątkiem reklamacji dotyczącej dostawy, które rozpatrywane są niezwłocznie.
5. W przypadku przekroczenia terminów do zgłoszenia reklamacji określonych w pkt. 10.1. i 10.3., reklamacja nie będzie rozpatrywana.
6. Odpowiedź na reklamację K&P przekazuje Klientowi e-mailowo na adres podany przez Klienta w Formularzu Zamówień.
§11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. K&P nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie przez Klienta błędnych danych (w szczególności przez podanie błędnych danych w formularzach dostępnych na stronie) lub działanie Klienta w sposób utrudniający lub uniemożliwiający świadczenie usług i realizację Zamówienia przez K&P.
2. K&P nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z nieprawidłowego stosowania diety lub powstałe w wyniku stosowania diety pomimo istniejących przeciwskazań, o których Klient nie poinformował K&P przed rozpoczęciem dostaw cateringu.
3. Klient jest w tym zakresie zobowiązany do przeprowadzenia odpowiednich konsultacji z lekarzem.
4. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego.