FAQ

Informacje ogólne



1. Godziny otwarcia Biura Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta jest czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 -17:00.

W tym czasie jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu +48 664 119 927 oraz odpowiadamy na Państwa maile. W tych godzinach wprowadzane są bieżące zamówienia oraz jest możliwość zgłaszania zmian w dietach lub dostawach.

2. Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać on-line poprzez formularze kontaktowe dostępne na naszych stronach internetowych:

Post leczniczy: https://postleczniczy.pl/zamow
Przełom w Odżywianiu: https://www.przelomwodzywianiu.pl/zamowienia
Dieta Food Pharmacy:  https://dietafoodpharmacy.pl/zamow

Zamówienie może być również złożone mailowo na jeden z naszych adresów:

biuro@przelomwodzywianiu.pl
biuro@dietafoodpharmacy.pl

Można również zgłosić zamówienie telefoniczne pod numerem: +48 664 119 927 w godzinach 9:00 - 17:00 w dni robocze.

3. Czy mogę otrzymać fakturę za moje zamówienie?

Oczywiście jest możliwość wystawienia faktury VAT. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić od razu, w momencie składania zamówienia. Faktura zostanie wystawiona po zaksięgowaniu płatności za zamówienie.

Nazwa usługi na fakturze brzmi „catering” i nie podlega ona zmianie. Faktura zostanie wysłana do klienta poprzez wiadomość e-mail.

4.Dane osobowe: do czego są wykorzystywane?

Podane przez Państwa dane są wyłącznie do naszego wewnętrznego użytku. Podając swoje dane np. numer telefonu, adres mailowy będą Państwo informowaniu m.in. o zbliżającym się końcu abonamentu, będą Państwo otrzymywali informacje na temat akcji promujących zdrowy tryb życia (m.in. Dni Otwarte naszej poradni dietetycznej, możliwość konsultacji u naszych partnerów). Na podany przez Państwa adres mailowy będą również wysyłane informacje o przewidywanych przerwach w dostawie cateringu, np. z okazji Świąt.
 


Zamówienie diety



1. Złożyłem zamówienie, ale nie dostałem potwierdzenia. Co robić?

Wszystkie zamówienia wprowadzane są na bieżąco w godzinach pracy biura, czyli od poniedziałku do piątku, między godziną 9:00 a 17:00.

Jeśli zamówienie zostało złożone po godzinie 17:00 zostanie ono wprowadzone do systemu następnego dnia roboczego  i wtedy zostanie wysłane potwierdzenie.

W przypadku złożenia zamówienia w weekend (lub dzień świąteczny), zostanie ono wprowadzone w poniedziałek (lub w następnym dniu roboczym) z informacją o najbliższym możliwym terminie realizacji.

2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia to minimum 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Jeśli podany w formularzu termin rozpoczęcia dostaw nie jest możliwy zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia oraz wiadomość z informacją o najbliższym możliwym terminie realizacji zamówienia.

3. Jak prawidłowo złożyć zamówienie?

Składając zamówienie on-line poprzez formularz zamówienia na jednej z naszych strony należy podać potrzebne informacje: imię oraz nazwisko osoby, dla której będą dostarczane posiłki, dokładny adres dostawy (ulica, numer domu/bloku, numer mieszkania, numer klatki, piętro oraz miasto dostawy), numer kontaktowy, adres mailowy oraz porę dostawy.

Dodatkowo, aby zamówienie mogło być przyjęte do realizacji konieczna jest akceptacja Regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetworzenie danych osobowych.

4. Czy mogę zrezygnować z zamówienia i uzyskać zwrot kosztów?

Można zrezygnować z zamówienia, jeśli nie zostanie ono opłacone. Po tym, jak zamówienie zostanie już opłacone, nie ma możliwości zwrotu wpłaconej kwoty (szczegóły znajdują się w Regulaminie dostępnym w zakładce „zamówienia”). Opłacenie zamówienia wiąże się z akceptacją Regulaminu.

5. Wyjeżdżam na kilka dni i nie mogę korzystać z dostaw. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Możliwe jest zawieszenie dostaw. Zawieszenie dostawy może nastąpić mailowo bądź telefonicznie, na co najmniej 2 dni robocze przed faktyczną realizacją zamówienia. W przypadku zawieszenia w późniejszym terminie opłata za dany dzień zostanie naliczona.

Zawieszenie skutkuje przesunięciem/przedłużeniem dostaw odpowiednio o liczbę dni zawieszonych.

WAŻNE: zawieszenie musi zostać zgłoszone co najmniej 2 dni robocze przed planowaną zmianą. Jeśli zawieszenie zostanie zgłoszone dzień przed planowaną zmianą, jedyne co można w takiej sytuacji zrobić, to przekierować dostawę na inny adres.

6. Jak mogę przedłużyć kończące się zamówienie?/ Kiedy muszę zgłosić chęć przedłużenia?

W przypadku woli kontynuacji dostaw diety należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub drogą mailową na adres biuro@przelomwodzywianiu.pl na co najmniej 2 dni (48h) robocze przed planowaną datą zakończenia zamówienia.

Najlepszym rozwiązaniem w przypadku chęci kontynuacji zamówienia, jest poinformowanie nas o tym fakcie w odpowiedzi na wiadomość wysłaną przez system z informacją o zbliżającym się końcu dostaw.

7. W jakie dni realizowane są dostawy?

Dostawy realizowane są 7 dni w tygodniu, codziennie od poniedziałku do niedzieli. Zależy nam na tym, aby nasi Klienci otrzymywali od nas codziennie świeże posiłki. Nie dostarczamy w piątek toreb na cały weekend.

Na wyraźne życzenie Klienta możemy dostarczać zamówienie tylko w dni robocze tzn. od poniedziałku do piątku. Należy to jednak zgłosić od razu w momencie składania zamówienia.

8. Byłam/byłem na konsultacji dietetycznej i został dla mnie ustalony indywidualny plan odżywiania. Czy mogą Państwo przygotować dla mnie posiłki wg tego planu?

Niestety nie ma takiej możliwości. Nie zajmujemy się indywidualnym gotowaniem. Działamy jedynie na podstawie oferty dostępnej na naszych stronach internetowych w ramach przygotowanych przez nas diet.

9. Nie lubię niektórych produktów - czy możemy je wykluczyć z mojej diety?

Możemy przyjąć wykluczenia na maksymalnie 3 surowe produkty. Nie przyjmujemy większej ilości wykluczeni, ponieważ nie zajmujemy się indywidualnym gotowaniem.

Nie przyjmujemy wykluczeń w przypadku alergii/uczuleń na niektóre produkty oraz w przypadku zamówienia postu leczniczego dr Dąbrowskiej. Wynika to z naszej odpowiedzialności i troski o Państwa zdrowie.

10. Wyjeżdżam w piątek rano na cały weekend. Czy jest możliwe otrzymanie wraz z dostawą piątkową toreb na sobotę i niedzielę?

Niestety nie ma takiej możliwości. W wyjątkowych sytuacjach możemy przygotować 1 dodatkową torbę. Następne dni, jeśli wyjazd obejmuje kilka dni, można jedynie zawiesić. Wynika to z konieczności zapewnienia świeżości i wysokiej jakości świadczonej przez nas uługi.

W przypadku przygotowania dodatkowej torby, obie będą zawierały takie same posiłki. Należy pamiętać, aby posiłki były odpowiednio przechowywane.
 


Konsultacje dietetyczne



1. Jestem Państwa klientem. Czy jest możliwość rozmowy z dietetykiem?

Tak, jest taka możliwość. Nasi klienci korzystający aktywnie z naszego cateringu dietetycznego, w ramach opłaconego abonamentu mogą skorzystać z konsultacji z naszym dietetykiem, Panią Renatą. Taka konsultacja jest bezpłatna. Może się ona odbyć osobiście w gabinecie lub telefonicznie czy mailowo.

Na konsultację można się zapisać telefonicznie lub mailowo poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

2. Chciałabym rozpocząć dostawy, ale wcześniej chciałabym skorzystać z porady dietetyka. Czy jest to możliwe?

Jest możliwość skorzystania z konsultacji z naszą dietetyk w celu ustalenia planu odżywiania. Taka konsultacja jest płatna: jest to koszt 160 zł, płatne przelewem przed konsultacją dietetyczną. W przypadku, gdy po konsultacji rozpoczniemy współpracę i dostawy cateringu, koszt konsultacji (160 zł) zostanie wliczony w pierwszy etap diety.

3. Mam pytanie w związku z obecnie dostarczanym cateringiem. Kto może mi pomóc?

W przypadku wątpliwości, pytań lub chęci uzyskania wskazówek do aktualnie stosowanej diety, można się zwrócić z pytaniami do Biura Obsługi Klienta lub do naszej dietetyk (po umówieniu się na konsultację).

Zachęcamy również do przyłączenia się do naszej grupy wsparcia na profilu Facebook  #przełomteam. Jest to grupa, do której należą osoby korzystające z cateringu lub te, które korzystały w przeszłości. Jest to dobra platforma do wymiany zdania, uzyskania porady, podzielenia się swoimi postępami, etc.

4. Czy idąc na konsultację muszę wykonać wcześniej badania?

Nie ma takiego obowiązku. Jeśli posiada Pan/Pani wyniki niedawno zrobionych badań, można je oczywiście zabrać ze sobą, co pomoże Pani dietetyk jeszcze lepiej dobrać program żywienia.
 


Płatności



1. Na stronie nie widzę numeru konta do płatności. Jak mogę dokonać zapłaty za zamówienie?

Nie udostępniamy naszego numeru konta na stronie internetowej, aby uniknąć błędnych wpłat. Nasz numer konta do płatności przekazujemy klientowi dopiero po dokładnych ustaleniu planu żywienia.

Wpłatę za zamówienie należy uiścić poprzez system Przelewy24 – link do płatności za pomocą systemu Przelewy24 znajduje się w każdym potwierdzeniu zamówienia wysyłanym do klienta.

Nie można przerywać płatności w trakcie - prosimy poczekać kilka minut aż wpłata zostanie zaksięgowana i pojawi się taka informacja na ekranie komputera. Wtedy jest pewne, że wpłata została przyjęta i zamówienie może zostać zrealizowane.

2. Link do płatności nie działa, co mam zrobić? / Mój bank nie obsługuje systemu Przelewy24. Co mam zrobić w takiej sytuacji?

W takiej sytuacji należy od razu zgłosić problem do Biura Obsługi Klienta. Zostanie wtedy wysłany numer konta, na który należy dokonać płatności za zamówienie. Prosimy nie dokonywać zwykłych przelewów na inne numery konta, ponieważ wpłata nie zostanie do nas dostarczona.

W przypadku, gdy dany bank nie obsługuje szybkich płatności poprzez system Przelewy24, należy również zgłosić się do Biura Obsługi Klienta w celu uzyskania numeru konta.

3. Czy mogę zapłacić gotówką za zamówienie?

W szczególnych przypadkach płatność może odbyć się gotówkowo w pierwszym dniu dostawy u kierowcy, pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego z Biurem Obsługi Klienta.

4. Kiedy muszę dokonać płatności?

Płatności należy dokonać w dniu otrzymania potwierdzenia zamówienie. W przypadku braku płatności, najpóźniej na 2 dni robocze przed planowaną datą pierwszej dostawy zamówiona usługa zostanie automatycznie anulowana. Aby wznowić zamówienie, należy zgłosić taką chęć do Biura Obsługi Klienta i zostanie wysłane do Państwa nowe potwierdzenie do opłacenia z pierwszym możliwym terminem realizacji zamówienia.

WAŻNE: Płatności należy dokonać dopiero po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Prosimy nie dokonywać płatności przed złożeniem zamówienia, szczególnie w przypadku przedłużaniu zamówień.
 


Dostawy



1. W jakich godzinach realizowane są dostawy?

Dostawy realizowane są 2 trybach:

- nocnym między 2:00 a 8:00 rano: w przypadku wyboru tej pory dostawy należy podać godzinę graniczną godzinę, do której najpóźniej musi zostać dostarczona torba. Nie jest możliwa realizacja dostawy na wyznaczoną godzinę.

- wieczornym między 20:00 a 23:00: jest to dostawa toreb na dzień następny. Otrzymaną torbę należy włożyć do lodówki tak, aby posiłki zachowały swoją świeżość na dzień następny. Należy pamiętać, że część warzyw nie jest poddawana obróbce termicznej i narażona jest na szybsze zepsucie - stąd tak ważne jest przechowywanie jedzenia w odpowiedniej temperaturze.

2. Dodatkowe informacje dla kuriera.

Przy składaniu zamówienia prosimy o podanie dokładnych wskazówek dla kierowcy w tym, jeśli oczywiście, jeśli jest taka możliwość, kodu do wejścia np. do bloku. W sytuacji kiedy kierowca będzie pod danym adresem wcześniej, będzie mógł zostawić torbę w wyznaczonym przez klienta miejscu bez konieczności budzenia Klienta wcześnie rano.

3. Czy dostawa jest bezpłatna?

Tak, dostawa jest bezpłatna, ale tylko na terenie Warszawy. Nasz catering dietetyczny dostarczamy również na terenie niektórych podwarszawskich miejscowości po uprzednim zweryfikowaniu adresu.

Na naszej stronie można sprawdzić ogólny obszar dostawy: https://www.przelomwodzywianiu.pl/obszar-dostawy. Jednak w celu uzyskania dokładnej wyceny należy zgłosić się do nas, mailowo lub telefonicznie  i podać dokładny adres ewentualnej dostawy (ulica, kod pocztowy oraz miasto) w celu sprawdzenia dokładnej kwoty dopłaty za dostawę.

Dopłata jest doliczana do ceny diety za każdy dzień dostawy.

4. Czy mogę zmienić adres dostawy?

Tak, jest możliwość zmiany adresu dostawy. Można to zrobić co najmniej 24 godziny robocze przed dostawą zgłaszając zmianę mailowo lub telefonicznie do Biura Obsługi Klienta.

W nagłych sytuacjach, czyli po godzinie 17:00 w dni robocze lub w weekend, zmianę adresu można zgłosić do Kierownika Działu Dostaw pod numerem telefonu 532 298 414 podając swoje imię i nazwisko orz informację  o przekierowaniu dostawy. Jeśli przekierowanie nastąpi na adres inny niż warszawski, nastąpi naliczenie dopłaty za dostawę, którą należy uiścić jak najszybciej.